Minulla on lainassa Tapiolan kirjastosta muutama kirja. Voiko kirjat palauttaa Helsingin Rikhardin kirjastoon (muutan sille alueelle viikon päästä)?

Kysytty

Hei, minulla on lainassa Tapiolan kirjastosta muutama kirja. Voiko kirjat palauttaa Helsingin Rikhardin kirjastoon (muutan sille alueelle viikon päästä)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa lainasi kaikkin HelMet kirjastoihin Espoossa, Helsingissä, Kauniaisissa ja Vantaalla.

Jos laina-aika uhkaa umpeutua, voit uusia lainasi kätevästi HelMetissä.