Onko mahdollista palauttaa Isosta Omenasta lainaamani kirja Tapiolan kirjastoon?

Kysytty

Onko mahdollista palauttaa Isosta Omenasta lainaamani kirja Tapiolan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, voit palauttaa aineiston mihin tahansa Helmet-kirjastoon toimipaikan aukioloaikana. Voit siis palauttaa Ison Omenan kirjastosta lainaamasi kirjat Tapiolan kirjastoon.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Helmetkirjaston_kayttosaannot(37540)

0 ääntä

Kommentit

Voiko Ison Omenan kirjaston palauttaa kirja sunnuntaina