Voiko kirjoja palauttaa mihin tahansa kirjastoon vai vain niihin joista ne on lainattu, esim. jos lainaan kirjan Sellon kirjastosta, voinko palauttaa sen…

Kysytty

Hei, voiko kirjoja palauttaa mihin tahansa kirjastoon vai vain niihin joista ne on lainattu, esim. jos lainaan kirjan Sellon kirjastosta, voinko palauttaa sen Vuosaaren kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista eli pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista lainatun aineiston voi palauttaa mihin tahansa HelMet-kirjastoon.

Luettelo HelMet-kirjastoista löytyy HelMet-palvelusivustolta etusivun oikeassa laidassa olevasta pudotusvalikosta, jonka otsikko on "Löydä kirjastosi".

http://www.helmet.fi/fi-FI