Voiko kirjan laittaa kirjaston postiluukusta?

Kysytty

Olisin vielä kysynyt, että jos kuitenkaan en enää halua lainata sitä kirjaa, joka minulla on lainassa ja palautuspäivä on14.04.2020, niin voiko kirjan laittaa kirjaston postiluukusta tiistaina?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen ollessa suljettuina Helmet-kirjastojen lainoja ei voi palauttaa kirjaston postiluukun tai kirjanpalautusluukun kautta.

Lainat eivät eräänny 16.3.–13.5.2020. Jos lainaa ei ole uusittu tai palautettu eräpäivään mennessä, kirjasto jatkaa laina-aikaa.Laina-ajan jatkamisesta ei kerry myöhästymismaksua.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)