Mitkä ovat olleet lainatuimmat lastenkirjat 2010-luvulla? Voiko tiedon lainatuimmista lastenkirjoista saada vuosi kohtaisesti? Lainatuimmat lastenkirjat 2010,…

Kysytty

Mitkä ovat olleet lainatuimmat lastenkirjat 2010-luvulla? Voiko tiedon lainatuimmista lastenkirjoista saada vuosi kohtaisesti? Lainatuimmat lastenkirjat 2010, 2011, 2012, 2013 jne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat lastenkirjallisuudella? Toivotko tilastoa esim. kuvakirjojen (kirjastoluokka 85.22) vai lastenkertomusten (84.2)lainausluvuista? Kun olet vastannut, toimitan tiedot "tilastonikkarillemme".