Onko Töölön kirjastossa tai Kirjasto kympissä luukkua, josta kirjat voi palauttaa muuna kuin aukioloaikana? Missä se sijaitsee?

Kysytty

Hei, onko Töölön kirjastossa tai Kirjasto kympissä luukkua, josta kirjat voi palauttaa muuna kuin aukioloaikana? Missä se sijaitsee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kummassakaan mainitsemassanne kirjastossa ei ole palautusluukkua.

Voit hakea palautusluukulliset kirjastot HelMet.fi:n palveluhausta täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut