Onko Helsingin kaupungin kirjastossa vielä mahdollisuutta elokuvien streemaukseen netissä? Ilmeisesti joissain Suomen kirjastoissa se on jo aloitettu.

Kysytty

Hei!

Onko Helsingin kaupungin kirjastossa vielä mahdollisuutta elokuvien streemaukseen netissä? Ilmeisesti joissain Suomen kirjastoissa se on jo aloitettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokinoa ja muitakin elokuvien striimauspalveluja testataan Helsingin kaupunginkirjastossa, mutta toistaiseksi ne eivät ole tarjolla Helsingin kaupunginkirjaston asiakkaille. Sinun kannattaa seurata Helmet-palvelusivustoa. Asiasta varmasti tiedotetaan näkyvästi, jos esimerkiksi Kirjastokino tulee helsinkiläisten käyttöön.

https://www.kirjastokino.fi/fi/

2 ääntä

Kommentit

Milloin pääsee helsinkilaisella kirjastokorttilla "kirjastokino.fi" palveluun
olisi korkea aikaa nyt kun pitää olla sisällä koko ajan