Tervehdys teille sinne Sastamalan kirjastoon. Jo monia vuosia sitten Mouhijärven kirjastossa oli vanhojen paikallisten valokuvien näyttely. Heidän kertoman…

Kysytty

Tervehdys teille sinne Sastamalan kirjastoon.
Jo monia vuosia sitten Mouhijärven kirjastossa oli vanhojen paikallisten valokuvien näyttely. Heidän kertoman mukaan valokuvat lähetettiin näyttelyn jälkeen Sastamalan pääkirjastoon.
Olisikohan nämä historialliset kuvat mahdollisesti skannattu tai kuvattu netissä katsottaviksi?

Vastaus

Vastattu

Sastamalan kirjastossa selvitellään asiaa, ja he ottavat yhteyttä pikapuoliin.