Olen nuori kuvataiteilija ja olen pitänyt kaksi ykstyisnäyttelyä sekä yhden yhteisnäyttelyn. Olen huomannut, että kirjastot pitävät kuvataide ym. näyttelyitä…

Kysytty

Olen nuori kuvataiteilija ja olen pitänyt kaksi ykstyisnäyttelyä sekä yhden yhteisnäyttelyn.

Olen huomannut, että kirjastot pitävät kuvataide ym. näyttelyitä tiloissaan.
Haluaisin tietää miten saisin omia teoksiani esille kirjastoon/kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kotisivuilta löytyy tietoa näyttelytiloista. Kannattaa ottaa yhteyttä siihen kirjastoon, johon toivoo saavansa näyttelynsä esille. Kirjastojen kotisivut löytyvät listattuna Kirjastot.fi-sivustosta, Kirjastot-kanavalta. Helsingin kaupunginkirjaston näyttelytiloista löytyy tietoa osoitteesta http://www.lib.hel.fi/Page/9cf164d0-164c-4912-841b-45ceeb89ae71.aspx .