Onko sisäänkirjautumisessa tunnuksena kirjastokortin numero ja sama salasana kuin itsepalvelua käytettäessä? S.isäänkirjautuminen ei ainakaan näillä eväillä…

5.1.2009

onko sisäänkirjautumisessa tunnuksena kirjastokortin numero ja sama salasana kuin itsepalvelua käytettäessä?
S.isäänkirjautuminen ei ainakaan näillä eväillä onnistu.

.

7.1.2009
7.1.2009

Samat kirjastokortin numero ja salasana eli nelinumeroinen pin-koodi toimivat kirjauduttaessa internetin Kyyti-kirjastoon (Web-Origoon), lainattaessa lainausautomaatilla, varattaessa aikaa kirjaston tietokoneille ja kirjauduttaessa kirjaston tietokoneille.
Jos asiakkaan yrittäessä Web-Origoon tulee hänelle ilmoitus, että tunnukset on lukittu, ei tälle voi tehdä muuta kuin odottaa yksi tunti. Eli lukitus purkautuu yhden tunnin päästä. Tunnukset lukittuvat esim. jos on vahingossa kirjoittanut useamman kerran kirjastokortin tai salasanan jonkun merkin väärin.