Otsikko
Onko mahdollista varata Helsingin alueelta työtilaa käyttöön pidemmäksi aikaa (esim 2 päivää)? Pitäisi saada papereita leviteltyä iso nippu papereita ja…

Kysytty

Onko mahdollista varata Helsingin alueelta työtilaa käyttöön pidemmäksi aikaa (esim 2 päivää)? Pitäisi saada papereita leviteltyä iso nippu papereita ja pläräillä niitä. Homma on aika iso ja siksi ei mielellään paria tuntia varten kannata levitellä.te

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa on varattavia tiloja työskentelyyn. Tilat voi varata Varaamo-palvelun kautta. https://varaamo.hel.fi/ Varattavat tilat löytyvät ruudusta: "Pitää kokouksen tai työskennellä", jossa voi varata mm. päivämäärän ja varauksen minimipituuden. Valitettavasti osassa tiloja on mahdollista varata tila itselleen vain yhdeksi päiväksi kerrallaan, ja tehdä uusi varaus vasta, kun on käyttänyt edellisen ajan.