Onko kirjastoista mahdollista varata huonetta työskentelyyn? Siis niin, että mukana on oma läppäri?

Kysytty

Hei

Onko kirjastoista mahdollista varata huonetta työskentelyyn? Siis niin, että mukana on oma läppäri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos haluat käyttää erillistä huonetta työskennelläksesi rauhassa omalla läppärilläsi, voit varata huoneen, jossa on tietokone. Sinun pitää kirjautua normaalisti kirjaston tietokoneelle ja sen jälkeen voit käyttää omaa konettasi.

Kun haluat varata huoneen käyttöösi, voit ottaa yhteyttä suoraan kirjastoon tai varata itse huoneen ajanvarausjärjestelmästä. Kirjastojen yhteystiedot löydät alla olevasta linkistä.

www.lib.hel.fi
https://varaus.lib.hel.fi/default.aspx?m=&lang=FI