Otsikko
Moikka!! Mulla on vanha sjoen kirjasto kortti. Asuin tässä välissä 8 vuotta Helsingissä, ja muutin nyt takaisin Seinäjoelle. Kysyisin toimiiko vanha kirjasto…

Kysytty

Moikka!! Mulla on vanha sjoen kirjasto kortti. Asuin tässä välissä 8 vuotta Helsingissä, ja muutin nyt takaisin Seinäjoelle. Kysyisin toimiiko vanha kirjasto kortti vielä, vai pitääkö sitä päivittää yms? Helsingin helmetissä kun ei ollut kirjastokorttia käyttänyt 3 vuoteen niin se lukkiintui ja tietosi poistui (eli piti hakea uusi kirjasto kortti). Niin onko Seinäjoella sama käytäntö?

Vastaus

Vastattu

Tietosi on poistettu asiakastiedoistamme viisi vuotta sitten, käy kirjastossa hakemassa uusi Eepos-kirjastokortti.

Kirjastokortin ja tunnusluvun saat mistä tahansa Eepos-kirjastosta. Saat kortin, kun esität henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus. Se voi olla esimerkiksi passi, ajokortti tai poliisin myöntämä henkilökortti.

Lisätietoa Eepos-kirjaston asiakkaalle: https://eepos.finna.fi/Content/asiakkaana