Mistä löytyisi kirjastoluokitukset englanniksi? Löysin kyllä ne näiltä sivuiltanne suomeksi ja ruotsiksi, mutta englanti puuttui. Kun edes pääluokat saisi,…

Kysytty

Hei, mistä löytyisi kirjastoluokitukset englanniksi? Löysin kyllä ne näiltä sivuiltanne suomeksi ja ruotsiksi, mutta englanti puuttui. Kun edes pääluokat saisi, niin hyvä, mutta jos löytyy alaluokatkin, niin aina parempi.