Onko Kalevalaa käännetty kreikaksi? Jos on niin mistä sen voisi hankkia itselle.

Kysytty

Onko Kalevalaa käännetty kreikaksi? Jos on niin mistä sen voisi hankkia itselle.

Vastaus

Vastattu

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) kirjastossa on lainakappaleet kreikankielisen Kalevala-valikoiman painoksista 1991 ja 2004. Sieltä saa kaukolainoja oman kirjaston kautta.

https://www.finlit.fi/fi/kirjasto

Kalebala : to finlandikó épos

Ekman, R. W. ; Martzoúkou, María N.

Kastaniōtēs cop. 2004. [2., täyd. p.]

Julkaisija  Athēna : Kastaniōtēs cop. 2004.

ISBN 960-03-3729-2 nidottu

Kirjaa voi etsiä myös nettidivareista, myös kreikkalaisista koska kustantaja on kreikkalainen.