Onko Paavo Haavikon teosta "Puut, kaikki heidän vihreytensä" käännetty englanniksi ja jos on, millä nimellä teos on ilmestynyt?

Kysytty

Onko Paavo Haavikon teosta "Puut, kaikki heidän vihreytensä" käännetty englanniksi ja jos on, millä nimellä teos on ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen kirjallisuuden seuran käännöstietokannan mukaan teos Puut kaikki heidän vihreytensä on käännetty vain saksaksi.

Tässä linkki http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/index.php?lang=FIN

8 ääntä

Kommentit

OLISKOHAN AIHETTA JONKUN TEHDÄ SE ENGLANNIKSI