Onko "Dr. Philin" kirja Cookbook tulossa jossain välissä?

Kysytty

Onko "Dr. Philin" kirja Cookbook tulossa jossain välissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin Dr. Philin (Phillip C. McGraw) teosta ”The ultimate weight solution cookbook”, julkaistu vuonna 2004.

Harmillista kyllä, kyseistä keittokirjaa ei löytynyt pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen yhteisestä hankintatietokannasta. Teosta ei siis ole tällä hetkellä niillä listoilla, joista aineistoa kirjastoihin valitaan. Voit toki tehdä tästä Dr. Philin opuksesta hankintaehdotuksen vaikkapa Helsingin kaupunginkirjaston sähköisellä lomakkeella: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.aspx.

Kirjaa ei muuten taida olla ainakaan englanninkielisenä missään suomalaisessa yleisessä tai korkeakoulun kirjastossa. Ruotsia taitavat voivat kysellä tätä teosta Turun kaupunginkirjastosta:

McGraw, Phillip C.: Sjustegsmetoden – kokboken: recept för at hitta och behålla din idealvikt. Prisma, 2005.

Keittokirjan mahdollisesta suomentamisesta saat varmaan parhaiten tietoa WSOY:ltä, joka on julkaissut muutamia Dr. Philin teoksia suomeksi: http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/feedback&chapter=60.