Otsikko
Mitä kirjaa/"lukuromaania" suosittelisitte, kun kohdehenkilö tykkää mm. Pirjo Rissasesta ja Enni Mustosen kirjoista?

Kysytty

Mitä kirjaa/"lukuromaania" suosittelisitte, kun kohdehenkilö tykkää mm. Pirjo Rissasesta ja Enni Mustosen kirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin lukuvinkkejä.

Kotimaista kirjallisuutta

Ellilä, Kirsti: Arpapeliä
Kivelä, Anneli: Katajamäki-sarja (1. osa Kotiin Katajamäelle)
Lindgren, Minna: Ehtoolehto-sarja (1. osa Kuolema Ehtoolehdossa)
Nuotio, Eppu: Mutta minä rakastan sinua
Vuori, Kristiina: Näkijän tytär + muu tuotanto

Käännöskirjallisuutta

Binchy, Maeve: koko tuotanto (suomennettu lukuisia erillisiä teoksia)
Dillon, Lucy: Eksyneiden sydänten koti
McKinley, Tamara: Australia-sarja (Merten taa, Pelottomien maa, Perintöosa)
Moyes, Jojo: Ole niin kiltti, älä rakasta häntä
Stockett, Kathryn: Piiat