Luin 90-luvulla(?) kirjan, jossa Aasiassa (ehkä Thaimaa) matkalla ollut englantilainen nainen tuomittiin syyttömänä vankeuteen, matkatavaroista löytyi…

Kysytty

Luin 90-luvulla(?) kirjan, jossa Aasiassa (ehkä Thaimaa) matkalla ollut englantilainen nainen tuomittiin syyttömänä vankeuteen, matkatavaroista löytyi huumausaineita. Vapautettiin myöhemmin. Perustuu tositapahtumiin. Jos saisin kirjan nimen selville, voisin lukea uudelleen. Suomennettu.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Löytyy useita vaihtoehtoja:

Nightingale, Rita: Elinkautinen vapaus. Kyseessä on elämäkerta. Ja tapahtuu Thaimaassa.

Backman, Eeva: Kahdesti armahdettu: "Huume-Eeva" kertoo. Tämäkin on elämäkerta ja tapahtuu Thaimassa (Bangkok).

Myös Sinclair, Marti: Saat unohtaa eilisen. Todellisuuspohjainen romaani, mutta tämä on Libanonissa.

0 ääntä

Kommentit