Missä teoksessa mahtaa olla Yasushi Inouen "Hiran atsaleat" -novelli? Luulen sen joskus suomenkielellä lukeneeni. Inouen nimellä sitä ei mistään löydy, joten…

Kysytty

Missä teoksessa mahtaa olla Yasushi Inouen "Hiran atsaleat" -novelli? Luulen sen joskus suomenkielellä lukeneeni. Inouen nimellä sitä ei mistään löydy, joten kyseessä on ehkä joku japanilaisen kirjallisuuden kokelma. Tai löytyykö jostain englannin kielellä "The azaleas of Hira"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Novelli Hiran atsaleat löytyy suomeksi teoksesta Shosetsu: Japanilaisia kertojia. Kirjaa on saatavilla useista pääkaupunkiseudun kirjastoista. Englanniksi"The azaleas of Hira" löytyy teoksesta Modern japanese short stories.