Kuka kirjoittanut? Asiakas hakee kirjailijaa joka kirjoittanut salapoliisista/yksityisetsivästä/poliisista tms. joka asuu rantahuvilassa, hänellä on…

Kysytty

Kuka kirjoittanut? Asiakas hakee kirjailijaa joka kirjoittanut salapoliisista/yksityisetsivästä/poliisista tms. joka asuu rantahuvilassa, hänellä on sekarotuinen koira, tyttöystävä joka auttaa tutkimuksissa (tällä jokin sylikoira ja pariskunnan koirat eivät tule keskenään toimeen). Jollain ystävällä on jonkin sortin kartano??!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Elizabeth Adlerin Mac Reilly -sarja (Malibun yöt, Unelmien Saint-Tropez, Monte Carlon jalokivet ja Barcelonan katujen kuiske).

1 ääntä

Kommentit

Voi olla myös Spencer Quinnin Nuuskijatutkimuksia-sarjaa: "Häntäkarvan varassa" tai "arvat pystyssä"