Otsikko
Millä hakusanoilla löytäisin yhtä humoristista ja koskettavaa tekstiä kuin Gail Honeymanin "Eleanorille kuuluu ihan hyvää"?

Kysytty

Gail Honeymanin "Eleanorille kuuluu ihan hyvää" on yksi suosikeistani. Eikö Honeyman todella ole kirjoittanut mitään muuta? Millä hakusanoilla löytäisin yhtä humoristista tekstiä? Hauskaa ja koskettavaa yhtä aikaa...

Vastaus

Vastattu

Gail Honeymanilta ei toistaiseksi ole julkaistu muita kirjoja.

Eleanorille kuuluu ihan hyvää -romaanin kuvailussa on käytetty mm. seuraavia asiasanoja: elämäntaito, ihmissuhteet, ystävät, sinkut, kehityskertomukset, psykologiset romaanit ja viihdekirjallisuus. Kaunokirjallisuuden etsiminen hakusanojen perusteella on kuitenkin hiukan hankalampaa kuin tietokirjallisuuden, sillä vaikka tässäkin tapauksessa sanat kyllä kuvaavat kirjan sisältöä hyvin, ne eivät kerro mitään sen kerrontatyylistä. Yhdistelmällä "viihdekirjallisuus huumori" löytyy kuitenkin paljon kirjoja, joiden joukosta voisi löytyä kiinnostavia teoksia.

Tässä vielä muutama täsmävinkki:

Haywood, Sarah: Kaktus

McFarlane, Mhairi: Sinuun minä jäin

McLaughlin, Emma: Nanny : lastenhoitajan päiväkirja

Nieminen, Veera: Avioliittosimulaattori; Kottikärrykaruselli

Tyler, Anne: Äkäpussi

2 ääntä

Kommentit

No nämä suositukset kannattaa jättää väliin....

Nita Prosen Huonesiivoojassa oli mielestäni jonkinlaista samaa tunnelmaa, vaikka se olikin murhamysteeri.