Julkaisin juuri toisen ruokakirjani ja se on lainattavissa ainakin Helmet-kirjastopalvelusta. Harmikseni huomasin, että kirjan nimi on väärin, koska kustantaja…

Kysytty

Hei! Julkaisin juuri toisen ruokakirjani ja se on lainattavissa ainakin Helmet-kirjastopalvelusta. Harmikseni huomasin, että kirjan nimi on väärin, koska kustantaja ilmoitti kirjannimen 6 kk ennen kirjan valmistumista ja kirjan nimi vaihtui vielä sen jälkeen. Mihin voin ottaa yhteyttä että kirjan nimi korjattaisiin oikeaksi? Kustantaja ei minua tässä auta.
Vanha nimi: Arjen voimaruokaa- puhdasta kasvisruokaa ja juureksia
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2300964__Sarjen%20voimaruo…
Uusi nimi: Juures - arjen voimaruokaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteesta.

Eipä hätää. Helmet-tietokannassahan näkyy teoksesta vasta kustantajan ennakkotieto. Kirja ei siis vielä ole edes saapunut fyysisesti luettelointiosastollemme eikä sitä näin ollen ole vielä varsinaisesti luetteloitu tietokantaan. Kun kirja saapuu, tietokannassa olevat ennakkotiedot täydennetään ja niissä olevat mahdolliset virheet korjataan.