Otsikko
Tuskin saan vastausta tähän, mutta yritän.Aikoinaan löysin kirjastosta kirjan joka oli"seeprakuosinen"ruokakirja.Niitä kuului enempikin sarjaan.Siellä oli…

Kysytty

Hei.
Tuskin saan vastausta tähän, mutta yritän.Aikoinaan löysin kirjastosta kirjan joka oli"seeprakuosinen"ruokakirja.Niitä kuului enempikin sarjaan.Siellä oli sellainen voileipäkakun ohje kuin Marja-leenan juustokakku jos oikein muistan.Tein sitä muutaman kerran kunnes ohje hukkui.Mahtaako ikinä löytyä kyseistä reseptiä enää?Kakku oli super ihana. Kaipaan sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarja voisi olla 1970-luvulla ilmestynyt Seepra-sarja tai lähinnä 1980-luvulla ilmestynyt Isoseepra-sarja. Sarjoissa ilmestyi kirjoja monista aiheista, mm. keittokirjoja.

Yleisten kirjastojen kokoelmissa näiden sarjojen kirjoja on enää vähän jäljellä, joten sisältöä emme pysty tarkistamaan. Yksi mahdollinen olisi Isoseepra-sarjan Pikkulämpimät ja iltapalat-Herkkuja pieneen nälkään -kirja, jonka kuva löytyy antikvariaatin sivuilta:

http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=385824