Olen kaksi vuotta sitten ottanut toscaleivosten ohjeen suurtalous/laitostalous/suurkeittiöille tarkoitetusta ohjekirjasta, jonka lainasin Joensuun yliopiston…

Kysytty

Olen kaksi vuotta sitten ottanut toscaleivosten ohjeen suurtalous/laitostalous/suurkeittiöille tarkoitetusta ohjekirjasta, jonka lainasin Joensuun yliopiston Savonlinnan opettajankoulutuslaitoksen kirjastosta. Nyt minulla on vain kopio ohjeesta, mutta tarvitsisin kirjan nimen, tekijät ja julkaisuvuoden. Toscakakun ohje oli sivulla 757. Muuta vinkkiä ei ole kuin sivun ylälaidassa oleva tunnus RC. (mahdollisesti R&C, tai jotain kirjainten välillä on..)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittamasi kirja on :
Lehtinen, Mika : Ruoanvalmistuksen käsikirja / Mika Lehtinen, Harri Peltonen, Päivi Talvinen. WSOY. 2005. Toscaleivosten ohje löytyy todellakin sivulta 757. Kirjan sijainti- ja saatavuustiedot pääkaupunkiseudulla selviävät HelMet -tietokannasta http://www.helmet.fi