Olisin uusinut lainani netissä, mutta en enää muistanut salasanaani. Saanko uuden salasanan, vai miten toimisimme?

Kysytty

Hei!
Olisin uusinut lainani netissä, mutta en enää muistanut salasanaani. Saanko uuden salasanan, vai miten toimisimme?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Salasanan saat vain käymällä henkilökohtaisesti jossakin Kuopion kaupunginkirjaston toimipisteessä. Lisäksi tarvitaan kirjastokorttisi ja kuvallinen henkilökortti.
Tästä linkistä löydät aukioloajat:
http://www.kuopio.fi/web/kulttuuri-ja-kirjasto/aukioloajat

Jos et pääse vielä käymään kirjastossa, voit uusia lainasi soittamalla aukioloaikoina lainaustoimistoon p. 017-182318.