Sain uuuden kirjastokortin kadonneen tilalle. Nyt en pääse vanhoilla numeroilla ja tunnuksilla Vaski-kirjastoon. Missä vika? En yhden pin-koodin takia viitsisi…

Kysytty

Sain uuuden kirjastokortin kadonneen tilalle. Nyt en pääse vanhoilla numeroilla ja tunnuksilla Vaski-kirjastoon. Missä vika? En yhden pin-koodin takia viitsisi juosta kirjastossa, kun muuten on olemassa tämä loistava Vaski. Pitäisi vaan päästä varaamaan ja jatkamaan varausta, jonka olen netin kautta tehnyt. Saisinko sen pin-koodin sähköpostitse. Kortin numero on kaiketi kortin takana. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastokortin tunnuslukua (PIN) ei valitettavasti voi vaihtaa puhelimessa tai sähköpostin välityksellä. Tällaisessa tapauksessa sinun täytyy käydä jossakin Vaski-kirjastossa, missä henkilökunta voi tarkistaa salasanasi tai luoda uuden salasanan. Kirjastokortin lisäksi tarvitset mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

Voit kuitenkin uusia lainojasi ja tehdä varauksia soittamalla Vaski-kirjastoon. Tämä onnistuu kirjastokortin takaa löytyvän tunnuksen avulla.

0 ääntä

Kommentit

Uusi käyttäjätunnuksesi on uuden kirjastokortin numero, joka löytyy viivakoodin alta. Jos et erikseen toivonut että myös pin-koodi muutetaan, se on edelleen sama kuin ennen.