Miten saan kirjastokorttitunnuksen, nelinumeroisen pin-koodin, jotta voin tehdä varauksia koneelta?

Kysytty

Hei, miten saan kirjastokorttitunnuksen, nelinumeroisen pin-koodin, jotta voin tehdä varauksia koneelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nelinumeroisen pin-koodin saat käymällä kirjastossa, jossa on esitettävä henkilöllisyystodistus. Sen jälkeen voit varata kirjoja ja uusia lainojasi Anders-verkkokirjastossa https://anders.verkkokirjasto.fi/.

Halutessasi voit myös luoda itsellesi oman käyttäjätunnuksen. Tällöin saat verkkokirjaston kaikkia palvelut käyttöösi: oma kirjahylly, teosten pisteyttäminen, mahdollisuus arviointien tai artikkelien kirjoittamiseen. Kun yhdistät tekemääsi käyttäjätunnukseen kirjastokorttisi, voit uusia lainasi ja varata aineistoa itse tekemilläsi käyttäjätunnuksilla.