Minulla on kirjastokortti, mutta olen unohtanut salasanan. Voinko saada sähköpostiin uuden salasanan vai miten pitäisi toimia?

Kysytty

Minulla on kirjastokortti, mutta olen unohtanut salasanan.
Voinko saada sähköpostiin uuden salasanan vai miten pitäisi toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston salasanan voi itse vaihtaa, jos muistaa vanhan salasanan. Kun on kirjautunut Vaskissa http://www.turku.fi/vaski sisään "Omiin tietoihin", sivun alaosassa on kohta "Vaihda salasana".
Mutta koska olet unohtanut salasanasi, sinun täytyy tulla kirjastoosi vaihtamaan se. Samalla täytyy näyttää oma kirjastokortti ja kuvallinen henkilöllisyystodistus.