Otsikko
Muutan kuukaudeksi Kajaanista Helsinkiin. Voinko lainata Kainuun maakuntakirjaston kortilla Helsingissä?

Kysytty

Muutan kuukaudeksi Kajaanista Helsinkiin. Voinko lainata Kainuun maakuntakirjaston kortilla Helsingissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti sama kortti ei käy Helsingissä, vaan tarvitset siellä heidän kirjastokorttinsa. Tervetuloa Helsinkiin! Tilapäinenkin asuja saa Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhteisen kortin. Pistäydy mihin tahansa näiden kaupunkien kirjastosta, ota henkilöllisyystodistus mukaan.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tervetuloa Helsinkiin! Tilapäinenkin asuja saa Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhteisen kortin. Pistäydy mihin tahansa näiden kaupunkien kirjastosta, ota henkilöllisyystodistus mukaan.