Otsikko
Ostaako BBC ohjelmistoonsa sisältöjä ulkomailta vain toisilta vastaavilta yhtiöiltä, vai salliiko heidän käytäntönsä hankinnat myös ns. "villeiltä toimijoilta".

Kysytty

Ostaako BBC ohjelmistoonsa sisältöjä ulkomailta vain toisilta vastaavilta yhtiöiltä, vai salliiko heidän käytäntönsä hankinnat myös ns. "villeiltä toimijoilta".

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi. Se oli sen verran vaikea, että päätimme välittää sen BBC:lle. Odottelemme vastausta heiltä ja kerromme sinulle,

jos saamme sen. Lähettäisitkö yhteystietosi osoitteeseen: kirjasto@varkaus.fi ja mainitse viestissä myös mistä asiasta on kyse.

Yst. terv.

Varkauden kaupunginkirjasto