Olisin halunnut tietää, mikä oli suomenkielisen Aku Ankan levikki 1960-luvun puolivälissä, esimerkiksi vuonna 1965.

Kysytty

Olisin halunnut tietää, mikä oli suomenkielisen Aku Ankan levikki 1960-luvun puolivälissä, esimerkiksi vuonna 1965.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksesta Maailman hauskin kuvasarjalehti: Aku Ankka -lehti 50 vuotta (toim.Juhani Tolvanen, Helsinki Media 2001) löytyy esim. seuraavia tilastotietoja suomalaisen Aku Ankan 60-luvun levikistä:
Vuosi Levikki

Teoksen saatavuustiedot löydät Helmet-aineistotietokannasta,http://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=maailman+hauskin+kuvasarjal…