Onko missään Hgin kirjastossa mahdollista lukea vanhoja Aku Ankan vuosikertoja esim. vv. 1960-1969? Joskus näin on ilmeisesti ollut. En löytänyt…

Kysytty

Hei,
Onko missään Hgin kirjastossa mahdollista lukea vanhoja Aku Ankan vuosikertoja esim. vv. 1960-1969? Joskus näin on ilmeisesti ollut. En löytänyt hakutoiminnolla tähän vastausta.
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aku Ankan vuosikertoja on pääkirjaston varastossa v:sta 1984 alkaen, joten kysymiänne vuosikertoja ei ole saatavissa paitsi näköispainoksina. Näköispainoksia on Helsingin kaupunginkirjastossa vuosilta 1951 - 1959. Kuusikymmentäluvun Aku Ankkojen näköispainoksia ei ainakaan vielä ole lainattavissa kirjastoista.