Miten löytäisin Pahkasian numeron, jossa on kakkakaavio? Kaavio on netissä, mutta siinä ei ole lähdeviitettä (tekijän s-posti vanhentunut). Onko vain selattava…

Kysytty

Miten löytäisin Pahkasian numeron, jossa on kakkakaavio? Kaavio on netissä, mutta siinä ei ole lähdeviitettä (tekijän s-posti vanhentunut). Onko vain selattava kaikki Pahkasiat läpi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eipä juuri muuta vaihtoehtoa selailun lisäksi ole kuin että otat yhteyttä kustantajaan ja lehden päätoimittajaan.
Jollet sitten halua tutkia seikkaperäistä kakka-kaaviota alkuperäismuodossaan kankaanpääläisen vessan seinästä.
Tässä yhteystiedot
Banana Press Oy, Pl 12, 33251 Tampere
Puhelin: 03-2143227
Fax: 03-2130227
e-mail: banana.press@pahka.pp.fi

http://www.bananapress.fi/