Löytyykö Lohjan kirjastoista kirjaa Detox puhdista kehosi haitta-aineista (Hanna Skyttä / Gummerus). Kiitos :-)

Kysytty

Hei! Löytyykö Lohjan kirjastoista kirjaa Detox puhdista kehosi haitta-aineista (Hanna Skyttä / Gummerus). Kiitos :-)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Hanna Skytän kirja löytyy pelkästään nimellä Detox. Luettelointitiedoissa kerrotaan, että kirjan kannessa ja selässä on merkintä: Puhdista kehosi haitta-aineista. Kirja on Gummeruksen kustantama, ja sen painovuosi on 2013.

Lohjan kaupunginkirjastossa kirja on pääkirjastossa ja Karjalohjan kirjastossa. Molemmat ovat tällä hetkellä lainassa, mutta kirjaan voi tehdä varauksen. Ilmoitusmaksu on yksi euro.