Olen unohtanut kirjastokortin 4-numeroisen salasanan. Miten saan uuden?

Kysytty

Hei! Olen unohtanut kirjastokortin 4-numeroisen salasanan. Miten saan uuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos olet unohtanut tunnuslukusi, saat uuden kirjaston asiakaspalvelusta esittämällä kirjastokorttisi lisäksi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Sähköpostitse tai puhelimitse tunnuslukua ei voida antaa johtuen tietoturvasyistä.

Lisää tietoa kirjastokortista ja tunnusluvusta Vaski-kirjastojen sivuilla osoitteessa https://vaski.finna.fi/Content/asiakkaana

9 ääntä

Kommentit

Hei!
Minulla ei ole salasanaa kirjastokortissani. Miten voin tehdä sellaisen.