Olen ollut kirjan varausjonossa tämän syksyn, eikä jono etene. Miten on mahdollista, että kirja on varattuna elokuusta 2020 aina 7.1.2021 asti? Eihän sitä voi…

Kysytty

Hei, olen ollut kirjan varausjonossa tämän syksyn, eikä jono etene. Miten on mahdollista, että kirja on varattuna elokuusta 2020 aina 7.1.2021 asti? Eihän sitä voi saada ikinä, jos laina-aika on lähemmäs puoli vuotta / asiakas.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pitkän laina-ajan kirja on Helsingin palvelukeskuskirjaston kokoelmista. Korona-ajan takia nämä kirjastot ovat toistaiseksi suljettuja, ja lainassa olevat kirjat ovat saaneet pitkät laina-ajat. Kirjasta on toinen kappale, jolla on normaali laina-aika. Kirja on juuri nyt menossa ensimmäisenä varausjonossa olevalle asiakkaalle, mutta kovin hitaasti varausjono tietysti yhden kirjan voimin etenee.

Kirjasta on olemassa toinenkin painos, jonka ainoa kirja on lainassa, mutta johon ei ole varauksia. Jos haluat, voit vaihtaa varauksesi tähän painokseen:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Syksin%C3%A4inen%20perhonen…