Otsikko
Jos olen varannut kirjan, enkä sitä enää tarvitsekaan sen vapauduttua joudunko maksamaan varausmaksun?

Kysytty

Jos olen varannut kirjan, enkä sitä enää tarvitsekaan sen vapauduttua joudunko maksamaan varausmaksun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa varusmaksu peritään, kun asiakas noutaa varauksen. Toivomme kuitenkin, että asiakkaat peruvat varauksen, HelMet-palvelussa http://www.helmet.fi tai soittamalla kirjastoon, näin seuraava asiakas saa teoksen nopeammin.