Jos varaan jonkin kirjan ja en pääse sitä ihan heti hakemaan niin kuinka monta päivää kirjaa säilytetään kirjastossa sen jälkeen kun se on saapunut?

Kysytty

Hei,

Jos varaan jonkin kirjan ja en pääse sitä ihan heti hakemaan niin kuinka monta päivää kirjaa säilytetään kirjastossa sen jälkeen kun se on saapunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa varattu aineisto pidetään varaushyllyssä kahdeksan arkipäivää eteenpäin siitä kun kirja on saapunut ja varausilmoitus lähetetty.