Haluaisin kysyä, tänään olen tehnyt varauksen. Kun varaus on paikalla, milloin kirja noudettava viimeistään?

Kysytty

Hei! Haluaisin kysyä, tänään olen tehnyt varauksen. Kun varaus on paikalla, milloin kirja noudettava viimeistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen käyttösäännöissä kerrotaan, että varaamasi ainesto säilytetään sinulle kahdeksan arkipäivän ajan. Saat postitse tai sähköpostitse ilmoituksen, kun aineisto odottaa sinua noutokirjastossa. Viimeisen noutopäivän voit tarkistaa kirjautumalla asiakastietoihisi.

Lähde:
FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/HelMetkirjaston_kayttosaannot(646)