Otsikko
Olen jo pitkään kaipaillut suositun venäläiskirjailija Aleksandra Marininan dekkarisuomennoksia, joita on saatavilla vain muutama. Kouvolan kirjastosta löysin…

Kysytty

Olen jo pitkään kaipaillut suositun venäläiskirjailija Aleksandra Marininan dekkarisuomennoksia, joita on saatavilla vain muutama. Kouvolan kirjastosta löysin Irina tietää liikaa, mutta onko muita? Ja miten voisi vaikuttaa, että suomennoksia saisi lisää? Marininan teokset avaavat upeasti nyky-Venäjää, etenkin Moskovan todellisuutta.
Kiitos vielä Kouvolan kirjastolle hyvästä palvelusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllähän Kouvolan pääkirjastosta löytyy useampia Alexandra Marininan dekkarikäännöksiä:

Murhaaja vastoin tahtoaan / Alexandra Marinina

Kuolema ja vähän rakkautta / Alexandra Marinina

Kaikesta täytyy maksaa / Alexandra Marinina

Kaksoiselämää / Alexandra Marinina

Seitsemäs uhri / Alexandra Marinina

Kuoleman käsikirjoitus / Alexandra Marinina

Varastettu uni / Alexandra Marinina

Otava on julkaissut Marininaa, joten ehkä yhteydenotto kustantajaan kannattaisi. Marinina on julkaissut kuitenkin venäjäksi 25 teosta.