Otsikko
Miten älypuhelimeton vanhus (40v+) voi vuokrata helsingin kaupungin tukeman kaupunkiveneen jos varausjärjestelmä ei tue esimerkiksi tekstiviesti vahvistusta…

Kysytty

Miten älypuhelimeton vanhus (40v+) voi vuokrata helsingin kaupungin tukeman kaupunkiveneen jos varausjärjestelmä ei tue esimerkiksi tekstiviesti vahvistusta tietokoneella tehdyn varauksen varmentamiseksi?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Välitin kysymyksesi Helsingin kaupunkiveneitä välittävään Skipperiin.

Näin he vastasivat:

"Kaupunkivenepalvelumme varaukset toimivat verkon kautta, joten varauksen tekoon tarvitaan laite, joka on yhteydessä internetiin. Henkilö, jolla ei ole käytössään tällaista laitetta, ei siis valitettavasti pysty venettä vuokraamaan. Kahvilaan saavuttaessa täytyy pystyä näyttämään henkilökunnalle, että on tehnyt varauksen, jotta saa veneen avaimen sekä pelastusliivit. Kaupunkiveneitä käyttää myös moni iäkkäämpi ihminen."

1 ääntä

Kommentit

Ohis ja eri. Voisiko siis käyttää läppäriä ja ottaa sen mukaansa kahvilaan? ;) Paheksun muuten syvästi sitä, että jokaisella olisi pakko olla "äly"puhelin riesanaan. Ei. Ei tietoturvasyistä eikä muutenkaan.