Mistä näen kaikki satavilla olevat äänikirjat ?

Kysytty

Hei!

Mistä näen kaikki satavilla olevat äänikirjat ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Inkoon kirjaston äänikirjoista saat luettelon Lukas-verkkokirjaston kautta. Alla luettelo haettaessa hakusanalla äänikirjat, ja kun on rajattu haku vain Inkoon kirjastoon:

https://lukas.verkkokirjasto.fi/web/arena/search?p_p_state=normal&p_p_l…

Voit hakea myös kaikkien Lukas-kirjastojen äänikirjoja tai rajata hakua esimerkiksi kielen tai sen mukaan, haetko vain lasten tai aikuisten äänikirjoja. Pelkästään hyllyssä olevia ei voi hakea, eli luettelossa ovat sekä paikalla että sillä hetkellä lainassa olevat.