Otsikko
Mistä kirjastoista löytyisi Kyoko Morin kirja nimeltä Shizukon tytär? Asun pienellä paikkakunnalla ja en pystyisi lainaamaan kirjaa mistään kaukaa... Voiko…

Kysytty

Mistä kirjastoista löytyisi Kyoko Morin kirja nimeltä Shizukon tytär?
Asun pienellä paikkakunnalla ja en pystyisi lainaamaan kirjaa mistään kaukaa... Voiko kirjan lähettää paikkakuntani kirjastoon?
Tuleeko Valehtelevat viettelijät kirja sarjasta kuinka monta osaa?
Kiitos jos saisin vastauksen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Shizukon tytär -kirjaa löytyy monista kirjoista ympäri Suomen, joten se on mahdollista saada kaukolainaksi, ellei se kuulu oman kirjastosi kokoelmiin. Kaukolainatilauksen tekee oma kirjastosi, joten kannattaa pistäytyä siellä tai laittaa vaikkapa sähköpostia. Kaukolainat ovat yleensä maksullisia.

Sara Shepardin Valehtelevat viettelijät -sarjassa on ilmestynyt suomeksi tähän mennessä kaksi osaa, Kaivattu ja Virheetön. Alkukielellä Pretty little liars -sarjaa on ilmestynyt yhteensä 13 osaa, joten suomentamattomia kirjoja on vielä paljon jäljellä (http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/). Suomessa sarjaa julkaisee Gummerus. Kustantajan sivuilla (http://www.gummerus.fi) ei ainakaan vielä ole tietoa tulevista osista. Halutessasi voit tiedustella tilannetta suoraan Gummerukselta osoitteella info@gummerus.fi.