Ottaako kirjastot vastaan kirjoja? Minulla on muutto tulossa ja on kertynyt isoja Aku Ankkaraamattuja (vuosikertalehdet) joita ei kukaan meilä enää lue. Ja…

Kysytty

Ottaako kirjastot vastaan kirjoja? Minulla on muutto tulossa ja on kertynyt isoja Aku Ankkaraamattuja (vuosikertalehdet) joita ei kukaan meilä enää lue. Ja myös isoja luontokirjoja, kaikki kovakantisia.

Harmittaisi heittää niitä roskiinkaan, ovat ihan hyvän kuntoisia.

Vastaus

Vastattu

Voitte tuoda kirjat Pasilan kirjaston kierrätyshyllyyn. Hylly löytyy heti ovesta tultua oikealta.

Sieltä Akut ja luontokirjat katoavat kuin varpusparvi.