Otsikko
Onko vielä olemassa kirja nimeltä Hamilton? En tosin enää muista kenen kirjoittama se on, ja siihen on vielä jatko osa.se kertoo mielikuvitushevosesta…

Kysytty

Onko vielä olemassa kirja nimeltä Hamilton? En tosin enää muista kenen kirjoittama se on, ja siihen on vielä jatko osa.se kertoo mielikuvitushevosesta. Muistaakseni se kuuluu samaan "kastiin" kuin voisinkin kirjat. Entä onko sellainen kirja kuin Silverstonen vielä?? Se taas kertoo jostakin orpo tytöstä joka on intialainen prinsessa joka osaa puhua eläinten kanssa, ja jostakin miehestä "taikureita" joka syö ihmisten sielut, hän on tämä silver Mannen. Kysyisin myös sitä kuka kirjoitti kirjan nimeltä ruoska

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Catherine Cooksonilla on kolmiosainen sarja, jonka osien nimet ovat ruotsiksi Hamilton, Farväl Hamilton ja Harold. Erilliset osat ovat ilmestyneet 1980-luvulla ja yhtenä kirjana trilogia ilmestyi 1993. Päähenkilö, Maisie-tyttö puhuu kirjassa mielikuvitushevoselle nimeltä Hamilton. Alla linkki sarjan englanninkieliseen esittelyyn. Kovin monessa kirjastossa kirjaa ei enää ole, mutta kaukolainaksi voisit kirjan lähikirjastosi kautta saada. Suomeksi sarjaa ei ole käännetty.

http://catherinecookson.ponymadbooklovers.co.uk/

Ainoa Silverstone-nimisen kirjan, jonka onnistuimme löytämään on kirjoittanut Bob Judd, mutta tätä englanninkielistä kirjaa ei ole käännetty suomeksi tai ruotsiksi. Alla linkki kirjan esittelyyn:

https://www.goodreads.com/book/show/378212.Silverstone

Sekä Catherine Cookson että Mickey Spillane ovat kirjoittaneet Ruoska-nimisen romaanin.