Otsikko
Mikä kirja käsittelee tarinoita ja näkökulman muuttamista? Kannessa oli nuotio muistaakseni ja luin siitä pojalleni esimerkkejä joskus 1999-2000. Kirjan nimi…

Kysytty

Mikä kirja käsittelee tarinoita ja näkökulman muuttamista? Kannessa oli nuotio muistaakseni ja luin siitä pojalleni esimerkkejä joskus 1999-2000. Kirjan nimi oli jotakin voimaan, mahtiin tms. liittyvää mielestäni.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Mika Aaltosen ja Titi Heikkilän Tarinoiden voima : miten yritykset hyödyntävät tarinoita? Kirja tosin on julkaistu vuonna 2003 ja liittyy lähinnä kerronnan menetelmiin erilaisissa organisaatioissa, mutta käsittelee tarinoita, nimessä on sana voima ja kannessa on kuvattuna nuotio.

Vaara-kirjastot: Tarinoiden voima

0 ääntä

Kommentit

Tuo kirja se ei ollut. Se kirjan nuotio oli piirretty ja kansi oli sininen muuten. Kirjan luokka oli positiivinen pedagogiikka tms. Kirjassa oli joku esimerkki kanasta ja ketusta.