Mistä voisin lainata Richard Adamsin Ruohometsän kansa nimisen teoksen englanninkielisenä (Watership down)?

Kysytty

Mistä voisin lainata Richard Adamsin Ruohometsän kansa nimisen teoksen englanninkielisenä (Watership down)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Richard Adamsin teosta Waterhip Down löytyy kyllä muualta maasta, joten voit saada sen kaukolainaksi. Ota yhteyttä lähikirjastoosi, samalla saat tietoja kaukopalvelumaksuista.