Hyvää päivää! Gerial--visailu tietokilpailukirja Vanhustyön keskusliitto tekijä Raitanen Anitta 1988 onko lainattavissa?

Kysytty

Hyvää päivää!
Gerial--visailu tietokilpailukirja Vanhustyön keskusliitto
tekijä Raitanen Anitta 1988 onko lainattavissa?

Vastaus

Vastattu

Kymenlaakson kirjastoista tuota ei löydy, mutta kaukolainana se on mahdollista saada lainaan. Näyttäisi olevan esim. varastokirjastossa paikalla. Kaukolaina maksaa Kouvolan kirjastoissa 3 €. Kaukolainapyynnön voi tehdä kirjastossa tai verkon kautta:  https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/2fbeec78-da8d-46a7-bf75-d3af85e0c416?displayId=Fin1699557.