Palautin tänään Kirjasto Entresseen Espooseen teoksen Sirpa Kähkönen: Enjekisiivet, viivakoodi 30049016191505, mutta se näkyy yhä lainana tiedoissani. En…

Kysytty

Hei!

Palautin tänään Kirjasto Entresseen Espooseen teoksen Sirpa Kähkönen: Enjekisiivet, viivakoodi 30049016191505, mutta se näkyy yhä lainana tiedoissani. En ottanut palautuksesta kuittia, koska tähän saakka palautukset ovat olleet heti voimassa. Mistähän nyt on kyse ja mitä voisin asialle tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asia on jo kunnossa, ei syytä huoleen. Teos ei ole enää teillä lainassa vaan se on palautunut.